So live it like you never lived it twice

Har precis kommit ut ur duschen och kan äntligen slappna av lite. Sov nämligen hos Michaela inatt och åkte hem därifrån vid elva. När jag sitter på bussen märker jag att jag inte har några nycklar. Smsar Benji och han har inte heller några. Får jag ringa casper och så får jag gå ner till skolan och hämta dom, lagom kul. Tog minst en timme innan jag var innanför mina egna dörrar.

Igår åkte jag ner och fikade med Sofie och Michaela i centrum på Ben & Jerry's. Efter fikat kollade vi i lite affärer och sen gick vi hem till Michaela. På kvällen kom Sofie och Sandra och vi hade filmkväll. Hyrde tre stycken men hann bara se två. Vi såg två skräckisar såklart. Först ut exorcisten och den var väl sådär. Den var inte läskig men den var äcklig. Den andra filmen hette They. Den var väl inte heller något vidare. Dom blev typ tagna av slime gubbar som såg ut som insekter/monster. Efter filmerna satt vi och snackade i någon timma. Och vid två-halv tre åkte dom hem.

Det var allt just nu, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0