En lång dag

Kom hem klockan fem idag. Efter en lång arbetsdag och en massa åkande i stan för att hämta mitt nya id kort. Jag ser hemsk ut, usch. 

Gick faktiskt bra att gå upp i morse. Var klar en kvart innan jag skulle gå också.

Trodde att vi skulle på simskola i morse men den var tydligen slut för några veckor sen, haha. Istället var det en vanlig lektion. Efter första rasten så gick vi ut i skogen och de ritade av björkar. Sen var det lunch och sen hade jag en egen rast i en halvtimme. Då gick jag ner till sexåringarna och var med dom istället för att sitta själv och i lärarrummet. Gick sen upp till tvåorna igen och då målade de teckningar med målarfärg. Klockan ett gick jag ut på stora skolgården och var ute tills mellis. Även efter mellis var vi ute, men efter 45 minuter så slutade jag och tog då tunnelbanan till polishuset. En stund efter att jag hade kommit hem kom Amanda hit. Alltid trevligt med sällskap.

Dagen har varit full av skratt, glädje och en massa kramar. Jag lyckades t.o.m stanna kön till vattnet i matsalen för att alla kom fram och kramade mig :) Imorgon ska jag tillbaka till jobbet. Börjar halv åtta, vilket kommer bli lagom kul. Har aldrig börjat så tidigt förut. Kommer åka hemifrån halv sju. Men men vad gör man inte för det man tycker om. Och en saker är säker, jag kommer sova så gott i natt, börjar redan bli riktigt trött.

Snart är det middag, tror att det bjuds på pannkakor. Mums. Nu ska jag bara njuta av lite lugn och ro, kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0