Uppdatering från balkongen

Jag sitter just nu ute på min balkong och solar litegranna. Det är riktigt skönt. Det blåser litegrann, men det känner jag nästan inte ens av vilket är super. Man måste ju passa på när man kan.

Igår så var jag med Amanda, mötte upp henne runt två och då gick vi ner till ICA och köpte lite gott. Gick hem till henne och satte oss framför tv. Och där satt vi resten av dagen. Jag tog ett litet avbrott för att gå hem och äta men jag var tillbaka inom en timme. Vi kollade på Hulken, Fråga Olle och Seinfeld. Vid tolv gick jag hem eftersom Amanda hade skola.

Även i tisdags var jag hemma hos Amanda, jag kom dit runt nio på kvällen. Satt vid datorn och sen så kollade vi på House of Wax. En film jag sett minst tjugo gånger och kan se tjugo gånger till. Extra mycket för att snyggingen Chad Michael Murray är med.

Annars har det hunnit bli torsdag och jag har absolut inga planer för helgen än. Men det kommer säkert. Nu ska jag fortsätta glassa i solen med lite musik. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0