Måndag

Jag kom alldeles nyss hem från Amanda. Vi har suttit och kollat på Vänner. Tidigare idag så var vi i centrum för Amanda skulle till tandläkaren och sen vart det tänkt att vi skulle åka in till stan och kolla på studentklänning. Men vi kollade runt lite i centrum först och då hittade hon en så vi behövde aldrig åka in till stan. Vilket var tur eftersom det har regnat en massa idag. Då är det inte så kul att vandra runt där inne. Jag fick också med mig något hem, en ny bikini och ett nagellack.
Efter centrum åkte vi hem till Amanda och åt pasta med tonfisksås och kollade på Bring it on - In it to win it. Faktiskt ganska bra.

Imorgon så ska jag jobba för första gången sen februari och jag kan inte säga något mer än äntligen. Börjar klockan åtta dock vilket inte är lika roligt men jag kommer att sluta klockan 15 iallafall. Ska följa med tvåorna till simhallen tror jag och det är alltid lika kul. Nu ska jag måla naglarna och sen ska jag försöka komma i säng ganska tidigt. Ska upp runt sex tiden, blä. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0