Fredag

Kom hem för en liten stund sen och jag är helt slut i kroppen. Åkte in till stan halv två och mötte Amanda på gullmars. Åkte tillsammans till Rådhuset där vi gick till Polisen och jag fixade ett leg. Gick på max tio minuter. Kortet blev väl sådär, men det får bli som det blir. Får se nästa vecka hur det ser ut.

Efter Amanda också hade hämtat ut sitt leg så åkte vi till t-centralen. Gick förbi hennes mamma och sen shoppade vi skor. Jag köpte ett par kilklackar och ett par vanliga svarta. Sen gick vi till mcdonalds och åt frukost/lunch. Sen gick vi till bussen och åkte hem.

När jag kom hem bytte jag skor och gick direkt ut med Maximus. En härlig promenad, äntligen börjar det bli varmt i luften igen.
Nu sitter jag bara här och tar det lugnt. Tänkte gå ut och sätta mig på balkongen som jag gjorde igår, för det var ofantligt skönt.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0