En stund för sig själv

Det är lördag och för tillfället så sitter jag här hemma alldeles själv. Mamma tog en tripp upp till Hudik för en klassfest och hälsa på mormor så hon kommer tillbaka i morgon. Syskonen har dragit ut och själv kvar är jag.

Har inga planer alls för kvällen, vi skulle gått och ätit middag men nu är ingen utav bröderna hemma så jag får väl hitta på något här hemma istället. Går ju inte i väg och äter ensam precis. Men det löser sig.

Har inte skrivit någonting om onsdagen ännu. Men det beror mycket på att jag inte har så mycket att säga om den dan. Utgång började bra. Jag och Amanda drog till Laroy. Träffade lite kompisar där, Mickis och Niklas kom dit och sen efter det blev det mer kaos. Kvällen slutade med bråk och tårar.

Dagen var desto bättre. Började ju halv åtta, på fritidsomsorgen. Vid åtta gick vi över med alla till bläckfisken. Sen gick jag till tvåorna. Var ute i skogen och de hade ute matte. Samlade kottar och tränade på tians tabell. Efter lunchen så var jag ute och hade rast med dom. Denna dag hade dom heller ingen idrotts lektion så jag hade hela klassen för mig själv och vi var ute i 2 och halv timma. Sen var det mellis och då gick jag in. Där var det lite småbråk hit och dit men det funkade bra ändå. Några killar lekte också talang, väldigt kul och se. Slutade klockan fyra och åkte då till Ringen och köpte en klänning och sen åkte jag hem.

Det var så gott som allt. Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0