dear monday

Då var det måndag igen. Tråkigt för såna som mig som mest bara är hemma på vardagarna. Måste börja göra något med mitt liv snart känner jag!

Iallafall, helgen har varit väldigt lugn. Fredagen spenderade jag hemma hos Amanda, kollade på film. Gick hem efter två. På lördagen var jag med mamma en snabbis och handlade senare på kvällen var jag bara hemma, var lite hängig så jag bestämde mig för att stanna inne. Sen har vi igår, ungefär samma som de andra dagarna med lite avbrott för städning av mitt rum och för att fixa datorn. Den har krånglat så mycket att jag håller på att bli galen. Men nu verkar det funka bra. (ta i trä, knack knack knack)

Ska försöka göra om lite här i bloggen, en ny header och kanske lite småsaker. Är så trött på det jag har nu.  Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0