Börjar äntligen kännas som sommaren är här

För en liten stund kom jag hem från stan. Mötte upp Mickis i centrum och vi tog bussen in. Åkte till Götgatan och gick omkring lite där och sen åkte vi till centralen. Efter två timmar började ryggen och fötterna ta stryk så vi bestämde oss för att åka hem. Jag åkte själv hem till Tyresö eftersom Mickis skulle hem till Niklas.

På bussen träffade jag Klara och eftersom båda hade lite tid över så bestämde vi oss för att gå och köpa en glass och sätta oss på en bänk och prata litegrann. Det var väldigt trevligt och händer alldeles för sällan. Otroligt nog så var det första glassen för sommaren men absolut inte den sista. 

I stan så handlade jag kläder som jag ska ha till skivan som jag ska på imorgon. Hittade också ett fint linne som kommer passa jättebra nu i sommar. 

Nu har jag inget att göra så jag kommer nog bara sätta mig ute i solen en stund. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0