Ajajaj

Ännu en uppdatering från balkongen. Så glad att det är så fint väder. Kanske man hinner får lite färg innan bikini säsongen börjar.
Har också knäckt nacken så att jag inte kan röra på huvudet, mer än att luta huvudet åt höger. Gör så djävulskt ont.

Igår satt jag ute på balkongen till tio ungefär, snackade med Amanda i telefon i en och en halv timme innan jag bestämde mig för att gå hem till henne istället. Hemma hos henne så satt vi och kollade på film, Helens små underverk och sen en massa annat som gick på tv. Gick hem runt halv tre och då hade det redan börjat bli ljust ute.

Ikväll händer det väl inte så mycket. Amanda ska bort och Mickis är på landet med Niklas. Just nu så kan jag inte riktigt röra mig heller så det kanske är bra att bara ta det lugnt ikväll ändå.

Nu tänker vi inte mer på det och så fortsätter jag att njuta av solen. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0