7 MAJ

Vaknade nyss. Fortfarande väldigt trött men sömnen tar jag igen ikväll istället.

Igår var vi som sagt på skiva. Det var faktiskt väldigt skoj. Kom dit runt halv elva och gick vid ett. Nu i efterhand önskar jag nästan att vi inte hade lämnat stället. Det senare blev inte riktigt som vi hade tänkt oss.
Träffade iallafall några stycken jag kände på skivan, vilket alltid är kul. Eftersom dom hade temat yrken så var det också många som hade klätt ut sig. Den skönaste var ju en tjej som hade klätt ut sig till Pumpa. Inte för att det kanske är ett yrke men ändå.
När vi hade gått ut från Mango där skivan hölls så svängde jag och Amanda in på en gata och bytte kläder, öppet så att alla som gick förbi kunde se. Tror inte jag hade blivit insläppt någon annanstans om jag hade fortsatt vara klädd som målare. Efter skivan gick vi till Laroy. Det kan möjligtvis varit en av det tråkigaste kvällarna vi har haft där någonsin. Träffade i princip ingen vi kände, vilket vi nästan alltid gör där. De som sa att de skulle vara där, var inte ens där. Vid tre tiden var vi några stycken som drog till White room, där tog vi en varsin drink och sen så gick vi till bussen. Vi kom hem vid fem i morse.

End of story.




Kommentarer
Postat av: Daisybramble

Ni får passa på att vara där lite längre nästa gång istället. :)

2009-05-11 @ 11:53:59
URL: http://www.metrobloggen.se/9

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0