01:44

Kom hem för cirka en timme sen och jag har hunnit äta lite och tvätta håret och snart ska jag gå och lägga mig. Ska upp och åka iväg till stan imorgon. Ska följa med Amanda och hämta ut sitt leg och så ska jag fixa ett leg till mig. Så att jag slipper gå omkring med mitt pass överallt.

Som sagt så åkte vi ner till centrum. Gick till HM och guldfynd och jag kom ut från HM två ringar och ett armband rikare. Efter gick vi ner till simhallen och mötte Sophia. Sen gick vi iväg till Pizzeria hörnet och åt med Fias pappa och lillebror. Jag och Amanda skulle egentligen bara följa med som sällskap men Roger var snäll nog och bjöd oss på en pizza. Fick skjuts hem till Amanda sen och där satt jag resten av kvällen. Kollade på tv medans Amanda pluggade.

Nu ska jag hoppa i pyjamasen, borsta tänderna och sen gå och lägga mig och läsa lite. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0