You smiled at me in a secret way

Om en stund ska jag gå och duscha och sen ska jag förmodligen gå och lägga mig.

Idag har jag inte gjort något speciellt. Michaela kom förbi en stund vilket var väldigt trevligt. När hon skulle gå så gick jag ut med hunden samtidigt. Det är väl i princip det jag har gjort, annars har jag mest suttit vid datorn hela dan.

Imorgon är det tisdag har ingen aning om vad som händer. Funderar på att kanske åka in till stan, bara det att jag tycker att det är så jäkla jobbigt. Är ibland lite för lat för det. Annars kan man ju alltid fråga mamma ifall hon kan handla åt en.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

haha detä r jobbigt å åka till stan :P särskilt nu när det är snöstorm ute -.-

2009-03-10 @ 13:52:44
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0