en lördagkväll

Jag är trött så in i norden och ändå har jag sovit tolv timmar inatt. Vaknade halv fem idag, illa! Men vad ska ma göra sov inte många timmar igår natt så då fick jag ta igen det.

Gårdagen var sådär. Gjorde ordning mig hemma och drack en bacardi och en cider medans jag lyssnade på musik. Gick till bussen vid nio mötte Amanda på vägen. På nästa hållplats gick Sophia på och efter ytterligare några som Michaela på. Vi åkte in till Huset och var där till halv ett kanske. På Huset var det en tjejbjudning så på lilla dansgolvet var vi och där fick vi lite gratis drinkar och det var det enda jag drack ute. Där fanns det också en massa annat gott som klubbor, cheesecake, cocosbollar och marshmallows.

Efter Huset så bestämde vi oss för att åka till Ambassadeur. Gick vi till tunnelbanan. Så gick på en och så kom vi på att det var fel så vi skyndade oss av men Sophia hann inte så hon åkte iväg. Alla vi stod och skrattade för det verkligen så jäkla kul. Sophia ringde iallafall och vi sa åt henne att gå av i t-centralen och hon skulle gå på den tunnelbanan vi åkte när vi kom dit. Allt gick bra och vi kom fram hela. På Ambassadeur stannade jag inte länge, var inte riktigt ett ställe för mig. Var där ungefär en timma och tjugo minuter av 60 så stod vi i kön till garderob och toalett.

Jag och Michaela bestämde oss för att gå vi två ungefär, vi gick till Mcdonalds istället. Köpte hamburgare och vi satte oss ute och åt dom. Sen gick vi tillbaka till Mcdonalds och köpte glass. Sen gick vi ut och då kom Niklas och Sander. De gick in och köpte Mcdonalds och sen vandrade vi till T-centralen. Där skildes vi åt och jag åkte till Slussen och satt där och väntade i en halvtimme själv på bussen. Trodde jag skulle få åka hem själv, men jag träffade Marcus, min granne så jag fick sällskap hela vägen hem ;P

Kom hem cirka halv fem och somnade en timme senare. Slockande på typ fem minuter.










Jag och Michaela på Huset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0