Your smile is like a breath of spring

Igår kom Amanda hit lagom till Melodifestivalen. Missade första numret, men resten kollade vi på. Och gårdagens bidrag var ju absolut inget att hurra för. När alla sjungit klart bytte vi istället över till Mr.Bean, skönaste mannen alltså. När det var slut kom Legally Blonde på tv. Kollade väl inte så noga på den, jag åt middag och Amanda satt vi datorn.
Sen tog jag också ner min dator och där satt vi i soffan med våra datorer. Satt på någon random skräckfilm som ingen utav oss tittade på. Datorerna var mer interssanta, haha.
Klockan tre började äntligen en film vi ville se, Ghost Ship. Tror ni inte att Amanda somnade eller? Hon vaknade när filmen var slut och när jag dessutom hade börjat kolla på en annan film, Boogeyman 2, ganska nervpirrande faktiskt. Jag och Amanda började bli lagom trötta, skrattade åt allt och sa och skrev fel, man kändes sig nästan som när man var full. Klockan sex började barnprogram och vi kollade en liten stund och sen började Amanda traska hem till sig. Vid sju kom jag i säng och somnade på direkten.

Innan Amanda kom igår så spelade jag Guitar Hero i nästan två timmar. Jag stod upp i min säng och körde hårdrocks stilen. Haha, om någon skulle sett mig hade de nog skrattat. Grannarna mina hade lätt kunnat se mig genom fönstret eftersom jag bor på övervåningen :P

Det var gårdagen det.
Just nu sitter jag i sängen och kollar på The Shaggy Dog som går på fyran. Rätt kul faktiskt.   Auf Wiedersehn


Jag på väg till balen i 9:an

Kommentarer
Postat av: MATILDA

hihi vilken söt bild:P

2009-03-08 @ 18:44:27
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0