torsdag

Kom hem för en liten stund sen och har nu satt mig ner i soffan för att bara ta det lugnt. Idag har jag varit hemma hos Mickis. Åkte ner till henne vid tre ungefär. Vi möttes i centrum, gick till ICA och köpte gifflar, påskmust och glassbåtar. Jag köpte också en kalender, äntligen kan jag planera lite bättre. Sen gick vi hem till Mickis och där satte vi oss framför tv och kollade på Så som i himmelen. Underbar film!

Annars pratade vi bara och var inne på datorn. Snart är hennes stundentskiva så pratade lite om vad vi ska vara och jag planerade lite hur jag ska se ut. Har klurat ut litegrann hur jag ska se ut, detaljer som skor och sånna saker men klänningen är ett enda stort frågetecken.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0