saturday the seventh

I morse ringde Amanda till mig klockan sex och sa att hon hade glömt sina nycklar så hon frågade ifall hon kunde sova här istället, och det var självklart och fem minuter senare stod hon utanför mitt hus ;P Så fort hade gått och lagt sig somnade hon typ direkt, själv somnade jag väl runt sju.

Vaknade igen klockan halv tolv av att mamma ringde och efter det halvsov jag i en timme. Nu sitter jag och kollar på Life of Ryan på Mtv samtidigt som jag målar naglarna till ikväll. Färgen till ära blev 'Midnight passion' eller vinrött kanske man ska säga. Ska också platta håret och fixa lite små ting för kvällen.

Idag ska jag och Amanda ut som ni kanske förstod. Vi ska börja kvällen på Huset sen vet jag inte vart det bär av. För troligtvis så kommer vi att gå vidare. Kanske möta upp lite andra kompisar.

Nu måste jag gå och ta något att äta, Ciao

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

mysigt med utgång :) hoppas det var lyckat!

2009-03-08 @ 19:27:37
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0