onsdag

Nu har jag inte skrivit på flera dagar så nu är det dags att uppdatera lite.

I måndags åkte jag hem till Mickis. Där pratade vi en massa och sen så tog vi det bara lugnt. Niklas kom och vi gick till centrum och köpte lite godis och dricka. Sen kollade vi på Twilight och vi tio åkte jag hem.

Igår var jag med Amanda. Gck hem till henne och där satt vi först i köket och Amanda åt och sen hjälpte vi hennes syskon med matteläxa. Efter det gick vi och satte oss i Amandas rum och kollade på Dawn of the dead och åt godis. Var också inne på datorn samtidigt. Gick hem halv elva och åt middag, tacos. Det var så gott.

Idag har jag inte alls gjort särskilt mycket. Jag har bara varit ute med hunden, men det var skönt. Jag behövde verkligen en promenad och lite egentid.   Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0