Kul helg, NOT!

Idag har jag legat utslagen i princip hela dan. Igår mådde jag jättedåligt på kvällen och inatt hände det. Jag blev magsjuk. Nu mår jag mycket bättre, har inte spytt något sen imorse och jag hoppas att det stannar så. Det som är jobbigt nu är att jag är så jäkla törstigt och jag vågar inte riktigt stoppa in nått i munnen riktigt än. Vill inte riskera att må dåligt igen. Förut idag kröp jag nästan fram överallt och jag kunde bara ligga på rygg men nu kan jag gå utan problem och jag är faktiskt hyfsat pigg men jag är ändå trött. Men magsjuk slår ju ut kroppen totalt.

Tidigare ikväll kollade jag på Melodifestivalen. Hejade på Måns och EMD. Båda två kom ju ganska bra till men inte tillräckligt, men Malena som vann tyckte jag faktiskt förtjänade det. Det var en annorlunda låt som kanske kan slå bättre än de som har vunnit dom senaste åren. Vi kan ju hoppas.

Just nu sitter jag och kollar på Wallander. Den är väl sådär, det finns Wallander filmer som är bättre.

Vet att jag inte har skrivit om onsdagens utgång än men jag har inte orkat men det kommer. Det var allt. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0