hello

Kom precis in från en promenad. Har varit ute och gått med Sophia och Amanda sen kvart över nio. Så typ två och en halv timme. Faktiskt riktigt skönt och inte så jättekallt. Roliga koversationer har vi också vilket bara gör det extra trevligt. En timme pratar vi ganska fort bort. Men ont i låren har jag nu som fan, otränad. Jag hade också med mig Maximus ut i ungefär en timme. Det behövde han idag också för mamma skulle bort efter jobbet och hon har ännu inte kommit hem så idag var det barnens dag att ta hand om honom.

Nu ska jag kolla på tv och sen ska jag ta något mer att äta. Har inte ätit särskilt mycket så magen börjar hungra ihjäl lite nu! Puss

Kommentarer
Postat av: mandyyyyy

Hahha jag hade typ också ont i benen.... fan vad otränad man ääääär :D

2009-03-19 @ 13:34:37
URL: http://amandalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0