hallå torsdag

Jag kom precis hem från stan. Har nu crashat ner i min säng alldeles slut. Åkte in till stan vid fem, mötte upp Amanda och sen gick vi omkring på Drottninggatan och i Gallerian. Lite saker fick jag faktiskt med mig hem för ovanlighetens skull. Ett linne, en tshirt, hårspännen, strumpor, leggings med dragkedja, en klänning, en stickad kofta och nagellack. Det som behövdes för stunden. Letade efter en ny bh men jag hittade ingen så jag ska beställa på internet istället.
På vägen hem så var både jag och Amanda hungriga så vi gick och köpte oss en varsin Chailatte och gud så gott det var. Mätt blev man också ;P

Ja det var i princip allt från dagen.  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0