Goddag Söndag

Idag vaknade jag någon gång efter elva och sen dess har jag bara kollat på tv. Är fortfarande väldigt trött men annars mår jag faktiskt bra. Är fortfarande törstig men jag måste börja smått med det där. Dricka en-två klunkar åt gången och inte alltför ofta. Måste vänja magen nu när jag inte har ätit något sen i fredags.

Förra veckan beställde jag och mamma kläder från H&M och de skulle komma den här veckan, men nej det har inte kommit än. Så jag hoppas att de kanske kan komma imorgon.

Resten av dagen kommer väl jag att sitta här i soffan, kan inte göra så mycket annat. Det som är tråkigast med att var sjuk, men kan inte träffa sina kompisar. Nu ska jag minsann fortsätta kolla på tv. Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0