Det blev en filmkväll istället

Kom hem från Mickis för en stund sen. Vi var aldrig och bowlade, vi gick och köpte mat på Pizzeria Hörnet och hyrde film istället. Sjäklart beställde jag en Pasta Mums Mums som är en utav det bästa pasta rätterna jag har smakat.

Filmerna vi hyrde var Patrik 1,5, faktiskt riktigt rolig och bra. Andra filmen var en skräckfilm, The Abandoned och den filmer jag inga kommentarer om. Den sista filmen vi kollade på var Step Brothers. Hade kollat på den lite förut och då tyckte jag bara att den var patetisk, men visade sig faktiskt vara väldigt rolig. Synd bara att början är lite seg.

En rolig grej som hände i pausen innan vi hade satt på en ny film var att Niklas skulle visa något med en fanta burk som han trodde var tom vilket den givetivis inte var och jag fick fanta i hela ansiktet, på kläderna och t.o.m i ögat. Jobbigt men det var kul, alla bara satt och skratta åt hela situationen :P

Nu ska jag snart gå och lägga mig, ska försöka gå upp en hyfsad tid imorgon lördag och allt. Så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0