Dålig jag är på det här med bloggen...

Idag fick jag äntligen hem min nya mobil. En Samsung Touchwiz med touchscreen of course, en svart. Allra helst hade jag velat ha en Iphone men fick mobilen av pappa så varför inte bara tacka och ta emot. Jag är iaf lycklig :D

Vet att jag har varit sååå dålig på att skriva den senaste veckan men jag ska verkligen försöka få ihop en resumé. Mycket för min egen skull också, jag använder nämligen bloggen som en sorts kalender istället för att skriva i en vanlig kalender. Och det blir ju svårt att komma ihåg vad man har gjort om jag inte har uppdaterat något.

Annars idag så har jag städat här hemma. Var som sagt och shoppade i fredags och efter det har mitt rum sett ut som ett bombnedslag. Men nu är det beboeligt igen.

Igår så spenaderade jag kvällen hemma hos Amanda. Kollade på tv och var inne på datorn som vanligt. Vid två tiden hade vi suttit där i några timmar så vi bestämde oss för att sätta på en film. Det blev Harry Potter - Fången från Azkaban. När den var slut så gick jag hem och sov.

Snart är det väl dags för att gå till sängs eller nåt. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0