MIN DAG IDAG!!

Idag fyllde jag 19!

Jag har varit och badat med mamma, Casper och Maximus. Första doppet i en sjö för i år. Jag har legat ute på verandan och läst Om jag kunde drömma och Veckorevyn. Jag har ätit en god tacopaj till middag och en härlig kladdkaka med grädde till efterätt. Jag har kollat på Pushing Daisies som möjligtvis kan vara en utav dom mysigaste serierna någonsin. Och på det så ska jag få en ny tv i present, wie!

Det har faktiskt varit en bra dag, men underbart väder. Men ändå så har hela dagen bara känts så fel. Oro och en känsla av ensamhet.

Men det är en ny dag imorgon och jag hoppas att den blir bättre. Puss och kram skumbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0