Måndag

Planerade att skriva igår men det var så fint väder så jag satt ute och solade och var ute på flera promenader. Jag badade nästan när jag var ute på dan. Vi försöker få Maximus och simma men han vågar inte riktigt så då gick jag i och hjälpte honom på traven. Det var faktiskt väldigt varmt i vattnet, nästan så att jag hoppade i och badade med kläderna på. 

Annars så har jag gått och blivit förkyld. Näsan rinner hela tiden och jag har ont i halsen lite då och då. Hoppas det går över nu när alla tar studenten på torsdag och jag ska ju såklart titta och sen hem till Mickis där hon har sin mottagning. Då vill jag inte precis ligga hemma och vara sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0