3 Juni

Idag har jag varit inne i stan och kollat i lite affärer. Åkte in vid tre tiden ungefär. Efter jag hade shoppat klart så gick jag och satte mig på mammas jobb innan vi åkte hem. I stan hittade jag en fin svart kavaj, ett linne, en tunika och ett tshirt.

Förskylningen sitter hänger fortfarande med, nu har det till och med blivit lite värre. Hostan har tillkommit. Men andas kan jag iallafall, hah.

Igår så blev jag väckt av att Ija ringde. Hon frågade om jag kunde komma in och jobba och självklart åkte jag iväg jobbet. Var färdig för att åka efter 20 minuter. Jobbade mellan 11-14 på lilla geparden. Var länge sedan jag var där så det var roligt att träffa dom igen. Vädret var däremot inte lika kul, det regnade som attan och vi var ute ganska mycket men som tur var så vart jag inte alltför blöt. Halv två var det dags för mellis och vi gick till matsalen. Satt och åt där med dom och sen fick jag åka hem.
Efter jag hade slutat så åkte jag direkt hem till Michaela. Jag skulle hjälpa henne att fixa hennes hår till balen som var igår. Fixade lite lockar i hela håret. Hon blev jättefin och hade en väldigt fin klänning. Kom hem runt sju. Åt middag och kollade på tv och sen på kvällen så slocknade jag i soffan för att jag var så trött. Men sova är nåt jag behöver just nu så att jag kanske blir frisk fortare.

Imorgon så ska jag ner till gymnasiet och kolla på när Mickis och alla andra tar studenten. Ska bli kul och så får vi hoppas på att det blir ett väldigt bra väder.

Nu ska jag äta middag, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0