Good evening

Igår var jag, Bella och Michaela i Gamla stan och åt middag på resaturang. Det var väldigt mysigt och trevligt. Vi tre kan prata om allt också vilket gör det så lättsamt. Till middag åt jag en lammbiff med pommes och chilibearnaisesås. Det var gudomligt gott och så mätt man blev. Vi smakade också utav varandra, alla vi beställde olika rätter. Till middagen drack vi vitt vin. Sen fick vi också bröd med "olivröra" som ett litet tilltugg. Till efterrätt så delade vi på en chokladmousse med vispad grädde. Vi satt där från cirka kvart i åtta till elva.

Innan så var jag hemma hos Michaela en stund där vi tog det lugnt, åkte sen in till stan vid sju mötte Bella vid Norrmalmstorg och därifrån gick vi till Gamla stan.

Idag har jag inte gjort något annat än att bara ligga i sängen typ. Jag var så trött så jag orkade helt enkelt inte gå upp. Men nu är jag uppe och har ätit middag och kollat på Miss Secret Agent. Ska gå och se ifall det bjuds på något annat kul på tv ikväll.  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0