tors

Kom hem från Mickis för en stund sen. Åkte dit direkt efter jobbet. Skulle från början bara hämta min stövlar men jag orkade inte åka hem och sen ville jag umgås lite med Mickis eftersom vi inte träffas så mycket. Möttes i centrum där Mickis skulle köpa en almenacka och sen gick vi hem till henne. Hemma hos Mickis så åt jag, Carina och Mickis en god middag och sen så kollade vi på film från när Mickis var liten. Det är så kul och alla är så söta och ser så annorlunda ut. Men ändå är dom sig ganska lika från när de var små.

Jobbet gick bra, men det kändes ganska tungt att gå upp för jag var så jäkla trött. Men allt gick bra och på jobbet behövde jag i princip inte var ute någonting, vilket var väldigt skönt speciellt när det har blivit så kallt. Slutade klockan fem och då åkte jag som sagt hem till Mickis. Såg också lite sött ögongodis när jag satt och väntade på perrongen. Alltid kul!

Och nu ligger jag här i soffan och mår skitdåligt. Jag hostar, har ont i huvudet, fryser fast jag är jättevarm och har ont i nacken. Kommer väl förhoppningsvis somna ganska fort. Skulle också ha jobbat i morgon men vi får se hur det blir med det.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0