när ögon tindrar står hela världen stilla

Som ni förstår är jag fortfarande sjuk, men jag är glad att febern är borta :) Så det firade igår med att gå hem till Amanda och kolla på film. Vi såg H20 - Halloween. Fortfarande lika nervpirrande som den var första gången. Efter filmen kollade vi mest på tv och vid 02 gick jag hem.

Nu när jag har varit sjuk har jag gått ner ungefär fem kilo och jag börjar nästan bli rädd för mig själv när jag tittar mig i spegeln, hela axel och hals partiet har blivit så mycket smalare. Om jag inte börjar är mer snart kommer jag väl börja se ut som någon som har anorexia.

Nu sitter jag och kollar på film och mamma ska åka iväg och köpa pizza och kebab. Verkligen mat jag behöver, ska jag berätta att jag åt Mcdonalds igår.   Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0