some people hide there every desire

Så, det vart inget jobb idag. Mår inte direkt bättre, har fortfarande lite huvudvärk och sen så har hostan blivit värre, har slem i halsen så det känns som om jag är nära på att spy när jag hostar ibland. Det suger. Jag som verkligen ville jobba idag och sen så skulle vi ut ikväll. Har inte varit och festat sen nyår. Hoppas att man blir frisk till nästa vecka och helg.

Pratade precis med Mickis och var på väg in till stan nu. Och här sitter jag och kan nästan inte prata, kraxar som en liten kråka. Hoppas att dom får kul iallafall.

Annars sitter jag och kollar på Let's Dance som snart är slut. Favoriterna är Morgan Alling, Laila Bagge och Magnus Samuelsson men Magdalena Graaf var också duktig. Blondinbella tycker jag inte var något vidare, väldigt stel i kroppen.

Resten av kvällen kommer väl jag att sitta/ligga här i soffan som jag har gjort hela dagen. Men man har inte så stor lust till att göra något annat. Och matlusten ligger på noll så det vart havregrynsgröt till middag, fick i mig någonting iallafall och det är väl ändå hyfsat näringsrikt. 

Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0