lay all your love on me

Amanda var kvar till tre inatt ungefär sen gick hon hem. Roligt måste jag säga att vi haft, kan komma på så otroligt konstiga idéer och säga roliga saker, eller det är väl mest jag som säger roliga saker jag är ju den som Amanda och Mickis alltid skrattar åt. Men det är inte många som förstår vår humor vilket bara gör det ännu roligare.

Idag är det första dagen på typ en vecka som jag faktiskt har varit vaken när det har varit dagsljus ute. Inte för att jag har gjort något annat än att bara varit hemma idag så känns det iallafall inte som jag har slösat bort hela dagen med att sova.

Sitter just nu och kollar på Breakfast Club. En gammal klassiker som jag har sett tidigare några gånger. Faktiskt ganska bra.

Ska också försöka göra om min blogg litegrann, utseendet på den är typ det tråkigaste jag någonsin sett, haha.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0