Ja...

Gårdagen var väl sådär. Födelsedagsfirandet var väl helt okej, var där i två timmar ungefär. Efter det vart det mer eller mindre tråkigt. Det slutade med att allihop åt på mcdonalds istället. Och det var tamefan den godaste cheeseburgaren jag har ätit, alldeles nygjord. Annat än vad man får på mcdonalds här.
Halv två tog vi allihop bussen hem. Satt och lyssnade på musik hela vägen vilket var väldigt skönt. Hemma satte jag mig i soffan och tittade på tv en stund innan jag började fixa iordning mig för sängen.

Dagen idag har bestått utav lite städning på mitt rum, tv tittande, datanördande och faktiskt Guitar Hero med brorsan. Sist jag spelade det var på jullovet. Det gick faktiskt ganska bra, blir bättre och bättre men jag måste ju då påpeka att jag inte är särskilt duktig ;P

bilder från gårdagen kommer väl, men inte nu har inte ens lagt in dom på datorn än. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0