I'm just glad that I found you

Så, nu har jag äntligen fixat iordning bloggen. Ny header, nya färger och ny text. Det behövdes, den har varit vit och tråkig i flera månader och nu fick jag äntligen energi till att göra om den. Är faktiskt riktigt nöjd.

Igår var jag hemma hos Amanda och kollade på film, en skräckfilm. Stay Alive heter den och jag har sett den många gånger förut men den är fortfarande lika läskig som den var första gången. Hoppade till flera gånger och det brukar jag vanligtvis inte göra. Efter filmen var slut så hann vi kolla på ett avsnitt av Gossip Girl innan jag skulle gå hem. Jag är inte ens nära på att komma ikapp där Amanda ligger men jag börjar komma en liten bit på vägen. 7 avsnitt kvar sen ligger vi på samma.

Första gången på länge jag är uppe vid den här tiden, flera veckor faktiskt. Men det var väl tiden och förhoppningsvis somnar jag tidigt ikväll. Annars vet jag inte vad jag ska göra idag. Blir väl att kolla på film och sånt dära. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0