helg

Igår hade vi tjejkväll hemma hos Mickis. Först gick gick jag, Amanda och Mickis ner till centrum och hyrde film och köpte lite gott. När vi hade kommit hem så satte vi oss och kollade på Lets Dance och efter en stund droppade Linda, Sofie och Sara in. Vi kollade klart på Lets Dance och sen satte vi igång filmerna. Vi började med Prom Night, en skräckfilm. Det var en bra start på kvällen. Filmen var helt okej.

Innan vi började kolla på nästa film så åkte jag, Linda, Sofie och Sara iväg och första lämna Sara och sen åkte vi vidare till Statoil där vi köpte lite mer gott, jag köpte en munk och kex. När vi kom tillbaka satte vi på nästa film som var Penelope. Handlade om en tjej som föddes med grisnäsa pga en förbannelse som gick i familjen. Jag tyckte faktiskt att den var bra och mysig. Så som jag vill ha mina filmer. Kommer definitivt att se den igen.
Fick skjuts hem vid två och gick och la mig direkt.

Idag är det lördag och vi ska ut. Jag har inte varit ute på krogen eller dansat sen innan jul och det är väldigt länge sen. Men jag tror att det kommer att bli kul. Snart är det för mig att göra mig iordning och sen ska jag typ gå till Amanda och där ska vi förkröka litegrann.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0