Första dagen på det nya året

Jag sitter nu här i pyjamas, själv kom jag hem för en liten stund sen. Tror inte att det är så många som faktiskt har kommit hem nu. Men jag har faktiskt haft en bra och rolig kväll. Middagen hos Mickis var skitkul. Mycket prat och mycket skratt och god mat.

Har också hela håret fullt med champagne och det känns ju sådär lagom kul. Speciellt imorgon, här kommer jag skatboet. Fick också några röda prickar i ansiktet av champagne som folk sprutade hela tiden. Och luktar gör man ju också både öl och champagne, ta en lång varm duscha är det första jag ska göra när jag vaknar imorgon.

Nu ska jag äta något och sen ska jag se på tv och sen ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0