femte januari

Jag och Amanda sitter hemma hos mig och kollar på film, 13 snart 30 som går på trean. Faktiskt en riktigt rolig film, som det dessutom var länge sen jag såg. Jag och Amanda har suttit och datanördat i några timmar så vi kände att det var dags för en liten paus och då blev det tv tittande istället.

Igår, eller igår och igår, inatt kanske man ska säga, kom jag hem från Amanda klockan fem. Tur att jag bor cirka 200 meter ifrån henne. Vi var inne på datorn och hittade en massa roliga bloggar och videos men vi tittade också på film. Båda har ju lyckats att vända på dygnen rätt rejält så vi bestämde oss för att hitta på något när vi ända är vakna båda två.

Man kan ju säga att jag vaknade några timmar försent och jag kommer nog inte gå och lägga mig än på ett tag.

Nu ska jag fortsätta se filmen, Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0