20-01-09

Igår kväll var jag hemma hos Amanda och vi kollade på tv och var inne på datorn hela tiden. Spelade lite Sims 2 och det var kul och väldigt länge sen. Senare inpå natten så kollade vi på Barnhemmet, eller det var mest jag som kollade Amanda somnade som vanligt. Den var faktiskt bra men den var lite obehaglig speciellt eftersom det hade med barn att göra. Behöver jag säga att jag sprang hela vägen hem sen.

Idag har jag bara varit hemma och tv nördat. Det låter som det är dags för mig att hitta på något annat än att bara sitta här. Frågan är bara vad det är. Fast jag skulle i och för sig kunna fixa småsaker som behöver fixas eftersom jag har tid, men det är väl latheten och den där sista sparken i baken som gör att jag inte har gjort något än. Ja, det var väl i princip det jag hade och säga, Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0