1948

Jag var så fasligt trött tidigare idag så jag somnade i några timmar och vaknade lagom till The Hills. Kollade på det och ringde Michaela och pratade med henne en stund, liten update så där.

Nu har mamma kommit hem från Uppsala och det låter som hon har börjat med maten nerifrån köket. Ska bli gott med lite mat i magen. Senare om det inte blir försent så ska jag åka ner till Michaela och hämta min väska med allt mitt smink och kläder i. Ska också hämta mina stövlar.

Nu ska jag gå och kolla på Vänner.  Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Sofie

VA fin bloggen blev,

fina bilder längst upp!

Puss=)

2009-01-28 @ 21:27:27
URL: http://svedbergsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0