Another sleepless night

Igår var det Lördag och det var utgång som gällde.


Kvällen började hemma hos Niklas. Jag, Michaela och Niklas satt och spelade tv spel, Call of Duty. Jag och Michaela var såklart på lag mot Niklas men det hjälpte inte så mycket. När Michaela skulle börja göra sig i ordning så fortsatte jag och Niklas att spela fast vi bytte till Fifa 09 istället. Behöver inte säga mer än att jag förlora. Första matchen vann Niklas med 1-0 och andra matchen med 3-0. Jag kan ju alltid skylla på att jag har spelat fotbollsspel typ två gånger förut. Vid halv nio-nio kom Sofie och Sara och vi satte på lite musik så att vi skulle bli taggde.


Runt tio tiden så fick vi skjuts in till stan av Sara och hela kvällen spenderades på The Ice. Det var helt okej, bra musik och så. Vi satt mest vid ett bord hela kvällen, Niklas kan ju inte dansa för han går på kryckor och för oss andra så lockade inte dansgolvet särskilt mycket men lite dans vart det iallafall. Vid ett började vi dra oss därifrån och åkte hem. Men med musik i öronen var den där timmeslånga bussturen faktiskt ganska skön.


Hemma tog jag någonting och åt och sen gick jag och la mig. Men tro inte att jag somnade, för det gjorde absolut inte, förrän vid klockan två på dan idag. Jag vet inte vad det var, men en gnagande känsla i kroppen som gjorde att jag inte kunde tänka klart och det gjorde mig så rastlös. Vet inte vad jag ska göra som kan hjälpa mig att slappna av.


Så hela dan idag har princip bestått av film tittande, sova och äta. Och just nu ligger jag i soffan och kollar på The Holiday, som jag älskar. Puss


Kommentarer
Postat av: Sabine

jobbigt att inte kunna sova -.-

2009-02-09 @ 15:21:51
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0