Birthday and a movie

För en stund sen kom jag hem ifrån stan. Jag, Sofie och Michaela har varit på bio. Vi såg Twilight. Har velat se den länge och mamma hade gratisbiljetter så vi bestämde oss för att åka in. Jag kan ju säga så här att jag vill definitvt se den igen, jag skulle till och med kunna se den nu om jag hade tillgång till det. Filmen var jättebra, verkligen min typ av film. Vampyrer och sånt som jag älskar. Men det som verkligen gjorde filmen bra var karaktärerna, miljön, spänningen och det där mystiska. Nu förstår jag hysterin som är runt filmen och runt Edward. Efter filmen känner jag nu ett enormt sug att läsa böckerna, vilket jag fick redan när jag kollade på den. Måste få veta fortsättningen :)

Innan vi åkte in på bio så var vi hemma hos Michaelas pappa. Hennes lillebror Theo fyllde nämligen sju så vi kom dit för att fira lite. Tyvärr så var han inte så jättepigg var han har åkt på vattkoppor och han hade 40 graders feber, stackarn. Vi åt tunnbrörulle och sen vart det kladdkaka, bullar och kakor. Och såklart presentöppning. Han vart jättenöjd med presenterna . Som tur va så vart Theo lite piggare sen och kunde leka lite med sina nya saker.

Nu ska jag typ gå och lägga mig, Godnatt.


Kommentarer
Postat av: V

Filmen är sjukt bra:D

Går knappt att beskriva i ord alltsåå:P

2009-02-09 @ 12:49:34
URL: http://veronicablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0