torsdag

Nu är jag äntligen hemma från både jobb och hundpromenad. Har haft en bra dag på jobbet, dock kallt när vi var ute men annars gick det bra. Ska jobba imorgon också så det blir att jag sätter på mig att par extra strumpor för det är fötterna som tar mest stryk.

I natt var det första natten på flera veckor som gick och la mig innan tolv och sov i hela nio timmar gjorde jag också. Somnade faktiskt ganska fort också, vilket var så jäkla skönt när jag har haft det jobbigt med sömnen i några veckor. Men nu börjar jag äntligen komma in på rätt bana igen.

Nu tänkte jag kolla på tv och bara ta det lugnt, är riktigt trött. Bara jag inte somnar för då kommer det nog bli lite svårt att somna senare.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sabine

skönt med promenad :) särskilt med fyrbent sällskap

2009-02-13 @ 13:45:19
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0