onsdagens utgång

Igår var jag, Michaela och Amanda som sagt ute. Började kvällen på Hotellet, hade lite problem att hitta dit först men det löste sig tillslut. Mötte Alexander, Jonas och Mille. Där satt vi och drack ett glas vin. Runt elva så tog vi taxi till Café Opera. Eftersom vi var så många så hade vi tre stycken. Framme där hängde vi av oss i garderoben och sen började kvällen på riktigt. Det bjöds på champange så man blev lite småfull. Musiken denna kväll var faktiskt jättebra så det blev mycket dans och alla var riktigt taggade. Så kvällen i allmänhet var faktiskt bra. Visst har man stunder när man bara sitter ner men det behöver ju inte betyda att man har tråkigt.


Halv tre gick jag och Michaela. Gick till centralen, skulle ta tunnelbanan. Men dom gick inte så det vart lite smått kaos och jag vart på skitdåligt humör. Skulle få vänta en timme på min buss och det var kallt och jag bara kände för att gråta. Michaela fick iallafall tag på en buss så hon kom hem till Niklas. Och jag var tvungen att ringa mamma. Stod och vänta ungefär en 20-25 minuter tills mamma kom. Var hemma kvart i fyra. När jag kom hem så åt jag, tog bort sminket och sen gick jag och la mig direkt.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0