Like a thief you came to steal my heart

Jag håller just nu på att göra mig i ordning eller jag har bara det sista kvar, mascara, håret och örhängen. Jag och Amanda ska ut och göra stan osäker.

Det gick väldigt bra på jobbet idag, börjar nu lära känna alla tvåor och treor bättre vilket gör att det känns enklare. Vi var ute till tre ungefär och fyfan vad kallt det var om fötterna även fast jag hade två par strumpor. När vi kom in så ritade de flesta, t.o.m jag. Ritade av en räv från en bok till en tjej. Även idag ramlade jag omkull men inte på isen den här gången, utan när jag satt ner på en bänk. Hur man nu lyckas med det. Men klantig är ju mitt förnamn.

Nu måste jag öka takten litegrann. Ha en bra kväll, puss.

Kommentarer
Postat av: Sabine

ha en bra dag/kväll :D

2009-02-14 @ 18:17:36
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0