Lights will guide you home

Jag har inte öppnat datorn sen jag var inne i måndags. Igår efter jobbet var jag så trött att jag somnade runt halv nio tiden i soffan. Vaknade pigg i morse klockan 8.

På jobbet igår gick det bra, fast ungarna var ovanligt bråkiga. Vet inte hur många gånger jag var ute i kapprummet och hämta någon. Började nio men det gick väldigt bra, jag fick en massa gratulationer direkt när jag kom eftersom jag hade namnsdag. Och det gjorde mig så glad. Barnen sa t.o.m åt andra att jag hade det. Snacka om en bra start på dagen.
Igår var det första gången jag var med på en musik lektion. Det var faktiskt väldigt kul och se. Efter musiken och lunchen så var jag inne med sex åringarna. Och med dom var jag sen resten av dan. Efter mellis gick vi ut en stund och det var så grymt skönt och det behövdes också eftersom alla barnen hade så mycket energi i sig och det passar inte inomhus. Solen lyste på utomhus också vilket bara vara extra skönt. Vid tre gick jag in och var med Victor och ettorna istället. Jag började frysa om tårna så jag bytte med Kicki och fick gå in. In var det väldigt lugnt, satt mest och ritade och bara tog det lugnt.
Efter fyra började vi att städa och sen halv fem gick vi till draken. Slutade egentligen fem men jag orkade inte åka hem då så jag satt där till halv sex. Det var fortfarande många vuxna som var kvar då så det blev bara roligt.

Idag har jag varit hemma hos Amanda sen typ tolv. Vi har kollat på film och på Gossip Girl. Har nu två eller tre avsnitt kvar sen har jag kommit ikapp. Nu ska jag faktiskt börja göra mig i ordning för ikväll ska jag, Michaela och Amanda ut. Första gången jag går ut på en onsdag sen sommarlovet. Men jag tror absolut att det kommer att bli kul! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0