I’d walk to you if I had no other way

Igår var jag och mamma iväg till Länna och handlade lite. Vi var inne på Jysk för jag skulle leta efter lite korgar till min garderob men alla var slut, men det gjorde ingenting för vi kom ut med en massa andra saker istället. Nya handdukar, påslakan, kuddar och lakan. Sen åkte vi till Willy's och handlade mat och lite godsaker och jag fick även två tidningar som lite söndagsläsning. På vägen hem så köpte vi med Mcdonalds för jag hann inte äta något innan vi åkte.

Hemma igen så åt jag först upp maten och sen så började jag fixa och dona i mitt rum. Nu har jag äntligen flyttat sängen så att den står åt rätt håll. Sängen är också nybäddad. Klockan 21 kunde jag äntligen sätta mig ner och ta det lugnt och då var det dags var Beck - Skarpt läge. Tittade också på The Holiday samtidigt och njöt av lite mörk choklad.

Nu ska jag gå ner och värma lite middag är jättehungrig och eftersom jag åt mcdonalds igår så åt jag inte middagen som gjordes. Så nu ska jag gå ner och äta kyckling inrullade i bacon med potatisgratäng, mumma. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0