Godnatt

Jag kom precis hem ifrån Amanda. Vi kollade på skräckfilm, Amusement. Den var väl sådär. Det som var mest läskigt var clownerna. Annars gick filmen lite väl fort även fast jag höll på att somna där på slutet.

Nu har jag precis tagit av mig sminket och borstat tänderna och nu ska jag gå och sova. Ska jobba imorgon och jag ska upp klockan sju. Börjar nio och jobbar till fem.

Färgade håret gjorde jag idag också, än har jag inte riktigt sett hur det har blivit. Mörkare men håret har inte torkat och jag har inget bra ljus är i huset. Än så länge se det lite smårött/brunt ut, hoppas jag inte får en chock när jag vaknar i morgon. Men det tror jag inte ;P

Nu ska jag gå och sova, kram.

Kommentarer
Postat av: Sabine

oh skräckisar ^^

2009-02-18 @ 08:46:18
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0