dear tuesday

Kom hem för typ cirka 40 minuter. Har hunnit ätit middag och nu sitter jag och kollar på Tila Tequila.

Idag har jag varit med Mickis i stan, vi åt lunch med Carina och sen åkte vi och kollade i affärer. Jag hittade en ny partyväska med nitar och sen en halsduk som man kan använda som klänning bl.a. Dock tror jag mest att jag kommer att anända den som halsduk. Efter allt handlande gick vi och hälsade på mamma en snabbis och sen åkte vi hem till Mickis. Vi köpte med oss semlor och när vi kom hem kollade vi på en film och åt semlor. Senare städade vi Mickis garderob medans vi lyssnade på musik. När vi städat klart vart det bara tv tittande. Niklas kom förbi. Jag och Mickis gick till Pizzeria hörnet och köpte mat och sen satt vi resten av tiden framför teven.

Nu ska jag bara ta det lugnt, är skittrött. Har ju varit vaken sen halv elva och inte sovit särskilt många timmar inatt. Ciao


Kommentarer
Postat av: Sabine

ha en bra dag!

2009-02-25 @ 17:50:49
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Tobias

Ja rätt nice med ipod :D

2009-02-25 @ 19:51:32
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0