a dazzling place I never knew

Idag har jag varit med Michaela. Det var ett tag sen sist så det var mycket kul att ses. Först åkte jag hem till henne och där lyssnade vi på musik och chillade och jag lånade lite kläder. Sen gick vi till centrum och jag köpte en hårfärg så dag blir det nog att mitt hår kommer bli lite mörkare. Är trött på min färg nu och har en hemsk utväxt. Efter centrum bestämde vi oss för att åka in till stan. Åkte till Drottninggatan och där handlade jag ett par Converse. Äntligen, har velat ha det i flera år och nu har jag ett eget par. Det blev ett par snygga vita. Handlade också en ny lång vit cardigan, kommer att passa perfekt till sommaren.

Nu ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Snart blir det middag och det kommer att sitta gott i magen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0