Home sweet home

Nu är jag hemma i Stockholm igen. Kom hem vid halv fyra tiden efter en väldigt plågsam bilresa. Mådde illa i princip hela vägen så det var det ända jag kunde koncentrera mig på i 3 timmar. Nu är det som tur bättre, tog en alvoden och la mig i sängen och kollade på tv.

Och kollat på är det enda jag har gjort idag. Orkar inte ens packa upp väskan. Får fixa det imorgon när jag har fått sova ut och är lite piggare.

Snart tänkte jag hoppa ner i sängen och kolla på en film och försöka sova. Har varit uppe sen tio i morse och jag somnade inte förrens vid 4 någongång, så kroppen är ganska slut.

Kommer väl så småningom skriva litegrann om denna semester vecka med familjen, bara inte just nu. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0