Godmorning People

Det är söndag och jag vaknade för en halvtimme sen.

Igår var jag med Michaela hela dan, gick iväg och köpte med oss mat hem och sen kollade vi på tv. Senare vid nio kom Sofie och hämtade upp oss, vi hyrde film och sen så åkte vi hem till henne. Där sjöng vi oss hesa på Singstar i några timmar innan strömmen gick i hela huset. Efter fem minuter kom det igång igen och då bestämde vi oss för att se på hyrfilmen istället. Ja, och det kan har varit en utav dom dåligaste filmerna jag har sett. Helt osammanhängande och rent ut sagt konstig. Vid ett fick vi skjuts hem av Sofie. Kom hem, duschade och sen gick jag och la mig.

Den här veckan har jag förövrigt tatuerat mig. Efter flera års längtan har jag äntligen satt nålen i mig. Och det gjorde inte alls så ont som jag trodde att det skulle göra. En bild på den fina ska jag lägga in så fort den har läkt klart. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0